7. april 2011

"Æ ska bli fotograf når æ bli stor" (Emilie, 5 år)

 Emilie har lenge vært opptatt av å ta bilder. I det siste har hun snakket om at når hun blir stor skal hun bli fotograf. Det forundrer meg egentelig ikke om hun blir det heller, for hun er ganske flink. Hun er veldig opptatt av å rydde "bakgrunnen", finne riktig vinkel og ser for ser motiver hele tiden. Lenge har hun fått låne mitt kamera, men nå har hun fått sitt eget kamera. Rosa!!

Her er vi på fotottur for å teste kamera!!

Her er noen av bildene hun tok på turen!!

10 kommentarer:

  1. Skal si hun finner detaljer ja. Moro. Blir nok fotograf hun. Fine bilder!

    SvarSlett
  2. Morro! Hun er jo kjempe flink til å være så ung! :)

    SvarSlett
  3. Jeg har troen på henne, skikkelig flink! Har en her også som er veldig ivrig, han får låne det ene kamera jeg har når han vil, moro når de har interessen og er flinke:)

    Animasjonen har jeg laget i PS, fant litt info ved å google rundt.. Ikke så lett å forklare, men når man kom i gang var det ikke så vansklig:) Google er en super ting!!

    *klem*

    SvarSlett
  4. Takk, Kine!! Da skal jeg google!!

    SvarSlett
  5. Morro da:) Begge mine fotograferer(og filmer)Vi er en Nikonfamilie,)
    Fine bilder datteren din har tatt.

    :)

    SvarSlett
  6. Så morro at Emilie er så ivrig. Kjempefine bilder.

    SvarSlett
  7. Oj, är du norsk? Förstod inte vad det ena ordet betydde! Haha :( Allt bra med dig?

    Kram

    SvarSlett
  8. Kjempegøy!! :)) Moro når barna har samme interesser da! Blir jo som man omgås:D
    Flink er hun også!!

    Mamma fant mitt urgamle digitaltkamera hjemme nå sist, så nora har fått det... bildene blir nok ikke akuratt like bra...men hun syns det er kjempegøy! hehe :)

    SvarSlett
  9. Kjekke bilder og kjekt at ho har interessen. Ser min eldste gut synes det er stor stas å bruka mitt speilreflekskamera, heller det enn kompaktkamera han fekk for nokre år siden. Flink også! Artig når de deler samme interesser. Ha ein fin kveld. :-)

    SvarSlett