5. juli 2011

Bangkok

Etter et døgn i Sverige og noen timer i Kina kom vi frem til Bangkok i går kveld. Hotellet vi har booket var  "desverre fult", derfor fikk vi oppgradert rommet vårt :) Så bor vi på suite med 3 soverom, 2 bad og stue/kjøkken. Luksus!! Vi har rom i 26 etc. så vi har super utsikt over byen, som forresten er utrooolig stor!

I dag har vi kost oss i bassenget. Ungene trives godt i vann og nå kan snart begge å svømme :) Ellers har vi kjørt taxi-båt og tuk tuk. Begge deler var litt av en opplevelse :) Ellers har vi fått shoppet litt!!

1. Trenger bilder av den suite`n altså! Kjenner at jeg overhode ikke er misunnelig såklart!!
    Nyt det :)

2. Bilder av suiten kan bli, men ikke i dag!! Nå er jeg snart tom for nett...

3. Bangkok er en fantastisk by fyllt med et behagelig kaos av mennesker og biler. Kos dere! Jeg kom hjem derfra for 3 uker siden og bare måååå tilbake :-)

4. Spennende bilder!. Ser ut som mopeder har egen kjørebane. Venter spent på reisen videre. Fortsatt god ferie. Og håper dere kosa dere riktig godt på suiten. herlig!

5. Spennende ferie! Ikkje minst at rommet ligg sååå høgt over bakken (litt høgdeskrekk, ja). Alltid kjekt å oppgradere! Kos deko så masse. :-)

6. Hei ! Ser ut som du lever livet i Thailand. Jeg har vært på rundreise i jungellandskap i nord og er nå i sør med strandliv.Fortsatt god reise!

7. One night in Bankok, det hadde jaggu vært noe gitt :)
    Fin blogg du har! Høres ut som dere har fine dager i Bankok. Du går ikke glipp av godt vær i trøndelag i allefall ;)

Ha en fortsatt fin fin tur.