30. mai 2015

Piano softis (Buzzador)

Da har jeg vært så heldig å få prøve Piano - lag din egen softis, via Buzzador! Det passet jo perfekt, sånn rett før 17.mai. 

Vi har kun prøvd den med vanilje enda, og alle var enige om at den smakte veldig godt. Den var også veldig enkel å lage, men tok litt tid da den skulle stå noen timer i fryseren. Vi brukte kun mixeren til å lage den. 

Oppskrift: 
1. mix 2-3 minutter
2. Frys i 3,5 time
3. mix 1-2 minutter

Vi valgte å piffe den opp med bær og sjokolade. 







Jeg registrerte meg på buzzador for noen få år siden. Som buzzador får man teste ut produkter og tjenester gratis og dele dem med vennene sine. Jeg har deltatt på flere kampanjer; extra drops, idun ketchup, one touch duftspray, uncle ben's ris, Dr greve barneprodukter, Zoegas kaffe, Lovefilm, Norkrill Omega3, Vanish og  smøreost. Varene får man i posten og rapporter leverer man enkelt på internett.

Klikk på denne lenken, om du også har lyst til å bli buzzador (mitt brukernavn som buzzador er sassa2):

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=NO&refstr=sassa2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar